Krhku i bljedunjavu Joannu Newsom prate glasine o "ženskom Oldhamu" kojima možete vjerovati, ali i ne morate. Njezin prvijenac "The Milk-Eyed Mender" naizgled je tipični proizvod manufakture Drag City Recordsa. Ona voli spori hod izvedbe, duge, statične lirske "kadrove", te pomalo bizarne pseudo-orkestracije. Njima, međutim, dominira eterični zvuk harfe. Klasično obrazovanoj Joanni, harfa je tako i način da pobjegne iz stilskog "uzništva" urbanog niskobudžetnog folka, kakav poznajemo preko ploča Oldhama, Sufjana Stevensa, Rosie Thomas ili Catpower. Pjesme poput "Bridges And Balloons", "Sadie" ili "Swansea" otkrivaju sve teškoće ulaska osjetljivog, mladog bića u svijet lažnih vrijednosti i duhovnog siromaštva, točnije u svijet odraslih. Jer, baš kada pomislite kako je Joanna nevjerojatno samouvjerena i odvažna, shvatite da zapravo skriva ranjeno srce. Obećavajuća ploča autorice od koje se u budućnosti mogu očekivati krasne stvari. (P.S. Srodne duše Joanne Newsom jesu i njezine kolegice Tara Jane O'Neill, koja ima novu ploču "You Sound, Reflect", te Tanya Donelly. Njezin povratnički album zove se "Whiskey Tango Ghost". Svakako ih poslušajte.)